Vine Moş Nicolae :)

3 12 2009

Am reuşit în sfârşit să termin majoritatea accesoriilor începute demult şi lăsate în aşteptare. Ca de obicei, le-am făcut pe ultima sută de metri 🙂

Aşadar, veniţi, veniţi, la târgul de Moş Nicolae de la Muzeul Şuţu! Pe 4,5,6 decembrie, orele 10:00 – 17:00!

Vă mai aştept cu brăduţi şi globuri (pe care nu am mai avut timp să le fotografiez), dar şi cu multă voie bună 😀

Alte inele

Broşe cu limbi de ceas

Brăţări cu cadran şi lanţ

Brăţări şi cercei din capace de ceas

Cercei din lut

Broşe şi iar broşe

Coliere cu mărgele de lut şi arc de ceas

Ceasuri funcţionale 🙂

În plus, am pictat (cam impropriu spus, fiind cunoscut talentul meu la desen :D) nişte cercei şi brăţări din lemn

Actions

Information

Leave a Reply

