Ce am lucrat în weekend-ul meu liber :)

11 01 2010

Am avut un weekend colorat şi argintiu (adică am făcut multe mărgele colorate din lut – pentru noua colecţie de coliere şi cercei), plus câteva perechi de cercei din foste brăţări de ceas. Pentru cine nu crede, uite imagini 🙂

Mărgelele pentru coliere şi cercei

Mărgele pentru sufletul meu (din ele trebuie să iasă un colier extra lung, pe care o să vi-l arăt când o să fie gata 🙂 )

Cerceii din brăţări de ceas – au lungimi diferite – 20 de lei fiecare

Toate aceste creaţii, dar şi MUUUUULLLTEEEE altele, pot fi găsite la Târgul de la AFI Palace Cotroceni, în perioada 16-21 ianuarie!

Actions

Information

Leave a Reply

