Accidentul

15 01 2010

Azi noapte a avut loc un accident nefericit, în care nişte biete creaţii de-ale mele şi-au dat duhul. Nu ştiu cum s-a întâmplat, însă îmi amintesc că la un moment dat am fost trezită din somn de un zgomot. Ceva căzuse. Nu mi s-a părut important, aşa că am dormit mai departe. De dimineaţă, surpriză: într-o succesiune demnă de desenele animate cu Tom şi Jerry, un teanc de foi şi CD-uri, plus o cutie în lucru au căzut de pe TV, au dărâmat sticluţa (neacoperită, bineînţeles) cu spirt şi lac, au căzut pe jos, unde oare? Exact pe planşeta pe care se uscau semeţe piesele mele pentru brăţări şi cercei, proaspăt lăcuite. Cum era de aşteptat, multe au fost distruse :)) Mă rog, se pot repara, dar sunt într-un asemenea amestec de lut, vopsea, lac, spirt şi hârtie încât nu mă pot uita la ele deocamdată.

Aşadar, vă prezint mai jos ceea ce a supravieţuit, nu pentru că sticluţa cu amestecul mortal a fost îngăduitoare, ci pentru că au fost deja montate şi puse în cutie 😀

Medalionul cu cadran portocaliu portocaliu – 35 lei

Colier cu cadran cabalin şi mărgele de lut (I personally love it :X ) – 35 lei

Coliere cu piese de ceas şi mărgele de lut – 30 lei fiecare

Brăţări cu cadran  – 25 lei cea simplă, 30 de lei cea cu cadran şi limbi

Brăţară cu cadran şi alte piese de ceas – 30 lei

Broşe cu piese de ceas – 25 lei cele mari, 16 lei cea cu lanţ

Cercei cu piese de ceas – 16 lei fiecare

Sooo, vă aştept la Târgul de handmade de la AFI Palace Cotroceni! 😀

Actions

Information

4 responses

16 01 2010
plohotnuke

desi e 4 dimineata, which leaves me 4 ore juma de dormit, nu ma pot abtine sa ma rostogolesc din pat de ras. deci cum pana mea sa zici “model cabalin”?!?!?! =))

16 01 2010
admin

uite-asa: MODEL CABALIN !!!! 😀
colierul s-a vandut, asa ca nu mai comenta !

21 01 2010
Magazine de haine online

Am adaugat medalionul cu cadran portocaliu-portocaliu la articolul zilei la noi pe site. Spor si ai grija cu accidentele 🙂

22 01 2010
admin

va multumesc pentru onoarea de a aparea pe situl vostru si va astept la targ 🙂

Leave a Reply

