AFI Palace sucks

18 01 2010

Nu mai merg la târguri organizate in AFI Palace Cotroceni! Cel putin daca sunt organizate de aceeaşi echipă “competentă”, “atentă” cu expozanţii şi “amabilă”. Ca să înţelegeţi ce vreau să spun, e suficientă povestea petrecută sâmbătă, care a fost dealtfel singura zi în care am participat la odiosul târg.

Aşadar, după ce am ţopăit de fericire toate 4 că Andreea a reuşit să rezerve ultimul stand disponibil şi am început să ne înşirăm catrafusele (aka creaţiile) prin tot standul, vine una bucată “doamnă” (păcat că nu am avut prezenţa de spirit să o fotografiez) care ne spune răspicat că acela e standul ei, pe care l-a rezervat cu nu ştiu cât timp înainte, şi că ea are perne de expus, aşa că să eliberăm locul. Noi, amabile, crezând că e o neînţelegere, ne agităm să rezolvăm problema, însă hotărâte să nu cedăm standul. Hotărârea s-a dus pe apa sâmbetei când am dat cu ochii de “organizatorul Vali” (aşa ne-a fost recomandat), care la întrebările mele legate de rezervarea standului s-a uitat la mine cu ochi senini şi a dat din umeri. El, bietul organizator, era depăşit de situaţie pentru simplul motiv că nu a notat pe o hârtie cine şi când a rezervat standurile.

Aşa că a trebuit să ne mutăm. Unde? Vai, în minunatul, cel mai frumos, spaţios şi la vedere stand din mall. Unul care, pe lângă faptul că nu avea niciun spaţiu propriu zis de expunere (pe româneşte tejghea), mai avea şi un maaaare stâlp care ocupa fix jumătate din spaţiu. Aşadar, expuneţi voi 4 cum puteţi, ca să-şi poată “doamna” înşira pernele-i minunate achiziţionate din Europa şi cărate cu sacii până la târgul de la mall în standul care era de fapt al nostru. Aaa, ca să nu mai spun că ulterior am aflat că “doamna” fusese şi la alte standuri spunând că sunt rezervate de ea; numai că acolo nu i-a mers. Deci, în privinţa asta am fost prea drăguţe că am cedat. Iată produsele-i minunate (prezentate de Maria cea extrem de “încântată” de ele – ştiu ce-i fac dar de nuntă 😀 ) la care s-a bulucit lumea mai ceva ca la salam de soia pe vremea lui Ceauşescu. A avut vânzare atât de bună, încât după 3 ore a plecat cu pernele în saci la ea acasă (sau poate în Europa, să le returneze)

Despre vânzările noastre nu am ce să spun. Au fost pe măsura promovării târgului, adică deloc, ceea ce ne-a şi determinat să nu mai participăm în continuare. Până una alta, îi doresc “vânzare bună” cucoanei cu perne, iar organizatorilor, numai expozanţi ca ea, pentru că se merită unii pe alţii.

La sfârşit, ca să vă mai descreţesc frunţile, poze 😀 :

– standurile noastre, cu produsele expuse într-un fel de talmeş-balmeş

– cărţile de vizită

Cuvintele potrivite ale Lucianei

“Răutaţile” Mariei

“Apusul” Andreei

Actions

Information

Leave a Reply

