S.O.S. Salvaţi Clepsidra

4 03 2010

De azi iniţiez proiectul “Salvaţi Clepsidra cu Daruri”. De ce? Pentru că am rămas fără materie primă şi, în încercările mele de a face rost de alta, m-am lovit de multe răspunsuri negative, de genul “domnişoară, noi NU vindem ceasuri!”, sau “nu înţelegeţi că nu vreau să vă dau?”.

Aşadar, vă rog pe voi să scotociţi bine prin case, poduri, seifurile bunicilor sau saltelele sub care vă ţineţi averile şi dacă deţineţi ceasuri nefuncţionale de care credeţi că vă puteţi lipsi, contactaţi-mă. Vă asigur că orice astfel de gest va fi răsplătit.

Mă puteţi găsi la adresa de email clepsidracudaruri@yahoo.com sau la târgurile la care particip.

Vă mulţumesc anticipat tuturor!

Actions

Information

3 responses

11 03 2010
Ralu

Clepsidra,
ai incercat sa folosesti grupul Freecycle din orasul tau? Poate ai noroc acolo de cineva care vrea sa se scape de niste astfel de obiecte.

R.

11 03 2010
admin

nu, dar incerc acum 🙂 multumesc mult pentru pont

19 03 2010
Glory Box » Blog Archive » O floricica

[…] Alexandrei – pentru ca ceasurile ei sunt memorabile (apropo, SOS “Slavati Clepsidra”!) […]

Leave a Reply

