I’m alive!

21 04 2010

Nu,n-am lăsat blogul de izbelişte şi nu, nu am renunţat la handmade! Însă ultimele 2 săptămâni au fost infernale pentru mine: schimbare majoră la locul de muncă (ce a inclus schimbare de post, de atribuţii, de program, plus ca bonus schimbare de sediu 😀 ) şi pregătiri peste pregătiri pentru foarte apropiata (sâmbătă) nuntă a madamei Plohotniuka, acum Lupu (astea au inclus căutări disperate de rochie, pantofi, dresuri şi alte prostii).

Dar am revenit! Şi ca să sărbătoresc acest “eveniment”, vă invit duminică, 25 martie, la un târg organizat de asociaţia ASUB în complexul Grozăveşti. Detalii mai multe despre locaţia exactă şi program nu am încă, dar promit să vă lămuresc cât mai repede.

Mâine (de fapt tot azi, dar mai pe lumină 🙂 ) o să vă arăt şi câteva din noile creaţii, care vor putea fi găsite la următoarele târguri la care voi participa.

Actions

Information

5 responses

22 04 2010
plohotnuke

repede sa te lauzi tu ca ai fost promovata spre deosebire de altii! 😀 eu cica am alergat azi :)) doua ture juma de parc de mers rapid si ma dor muschii de mor :))

22 04 2010
alex

I knew it. vezi, de-aia stau eu acasa si fac cercei 😀
just joking. promit sa ma alatur sedintelor de mers rapid in parc de saptamana viitoare.

22 04 2010
dinpoveste

dooooamne, tu vrei sa spui ca dupa ce ai sa dansezi pana in zori la nunta [nu-i asa? :D], ai sa te simti in stare sa mergi la un targ? jos palaria 🙂

22 04 2010
alex

n-am palarie:)
sa vedem ce iese.oricum, n-ar fi prima data cand fac asta. iti povestesc exeperinta dupa 😀

22 04 2010
plohotnuke

e, adita e prostanaca, se referea la petrecerea de cununia noastra. dar acu nu se gandeste ca: 1. o sa aiba tocuri 2. paranghelia incepe la 4 si nu se stie cand se termina 3. o sa manance considerabil mai mult, mai ales ca a si platit pt asta :)) 4.o strang de gat daca pleaca la 1, ca pietry, ca raman numa cu cateva fufe ;;) si da, si tu esti fufa, cau. doar ai toc de 10 😀

Leave a Reply

