Cutia uriaşă

19 05 2010

Nu este chiar uriaşă, dar mie aşa mi se pare, când o compar cu cele făcute până acum 🙂

Este din mucava (un fel de carton presat şi tratat, foarte foarte rezistent), pictată într-o combinaţie care mie îmi place foarte mult (albastru şi turcoaz), plus nelipsitele piese de ceas, adăugate din belşug.

Este foarte încăpătoare, numai bună pentru mormanul vostru de bijuterii!

Diametru: 19 cm

Înălţime: 7 cm

Preţ: 60 lei – vândută – se poate realiza una asemănătoare la comandă

Actions

Information

3 responses

23 05 2010
Alexandra

Buna!

Este foarte faina cutia, o mai ai?
Am mai luat o brosa cu cadran si lant de la tine, de la un Green Fair de anul trecut, si pe brosa mea scrie tot Pobeda, dar cu caractere rusesti.
Week-end fain,

Alexandra

25 05 2010
alex

buna. multumesc mult pentru apreciere.
da, mai am cutia, asa ca daca o vrei imi poti trimite un e-mail si stabilim sa ne intalnim undeva.
zi buna 🙂

24 06 2010
Cutiuţa Alexandrei « clepsidra cu daruri

[…] 24 06 2010 Alexandra, tiza mea care a cumpărat cutia uriaşă, m-a rugat să îi personalizez o altă cutie a ei. A vrut ceva simplu, cu albastru şi alb, la […]

Leave a Reply

