Ceasuri funcţionale

3 06 2010

De vreo săptămână tot încerc să fac altfel de poze acestor ceasuri şi nu prea am reuşit: ba a plouat, ba nu mi-a plăcut decorul, şi tot aşa. Pănă la urmă am ajuns în parcul meu preferat şi am făcut poze cu verdeaţă şi lumină naturală (fără soare din păcate, pentru că era deja seară). Nu a ieşit chiar ce am vrut, dar nu mai am răbdare pentru alte încercări, aşa că vi le arăt în stadiul actual.

Aşadar, ceasurile funcţionale:)

Sunt electronice (au baterie care poate fi schimbată)!

Ceasul bleu – accesorizat cu lanţ argintiu şi mărgele semipreţioase (nu mă întrebaţi cum se numesc, că nu ştiu; ce îmi place mie la ele e că au forme neregulate) – preţ: 40 lei

Ceasul roz – este foarte finuţ; de asemenea, accesorizat cu lanţ argintiu şi mărgele semipreţioase – 40 lei

aţi văzut furnica??? 🙂

Ceasul gri – e de fapt un ceas bărbătesc, accesorizat cu mărgele de lemn pictate cu acrilice şi lanţ argintiu închis – 40 lei

Actions

Information

3 responses

3 06 2010
plohotnuke

harciogu a zis ca vrea sa vii maine cu ultimu colier, lui ii place ceasu, si intreaba daca mai ai cureaua de la el. el vrea sa se tocmeasca ca nu intelege handmadeul =)) ma rog, vbiti voi. el vrea ceasu, mna. tu ada-l. 😀

4 06 2010
alex

sorry, n-am vazut comentariul, deci n-am adus ceasul. si oricum nu cred ca il aduceam, pt ca e singurul asa si nu vreau sa-l stric. nu, nu mai am cureaua, deci harciogul sa-si ia gandul de la el sau sa mai astepte pana merg sa cumpar altul 😀

4 06 2010
plohotnuke

de unde l-ai luat? 😀

Leave a Reply

