Back to work

17 06 2010

Am revenit din concediul mult prea scurt şi nu prea relaxant (din cauza unor arsuri solare care mi-au făcut pielea să arate ca şi cum ar fi opărită 😦 ), aşa că sunt pregătită să mă reapuc de treabă. Până atunci, vă arăt câteva imagini din minunatul concediu.

Balta unde am fost la pescuit. Să nu mă întrebaţi despre capturi, pentru că au fost infime. Din cauza căldurii, peştele nu s-a lăsat prins nici cu rugăciuni 🙂

Pentru că apa din baltă era atât de caldă ca o ciorbă pe aragaz, am renunţat la pescuit şi am “vânat” nişte imagini cu alte vieţuitoare: raţele mamă cu bobocii care făceau o gălăgie fantastică, dar erau foarte simpatici în plimbarea lor legănată pe apă

barza pe care am văzut-o mâncând la o masă mai mult peşte decât am prins noi în 2 zile 🙂

Cam atât. Acum la treabă! 🙂

Actions

Information

Leave a Reply

