Cutii şi cutiuţe

22 06 2010

Nu e doar o vorbă, chiar asta am făcut zilele trecute 🙂

Aşadar, fără prea multe introduceri, iată:

Cutia roşie cu piese de ceas

dimensiuni: latura de 9 cm

preţ: 35 lei

Cutia turcoaz, tot cu piese de ceas

dimensiuni: lungime: 15 cm, lăţime: 10,5 cm

preţ: 50 lei

Am făcut şi o cutiuţă (chiar aşa e 🙂 ) foarte mov, ceea ce e o noutate pentru mine, însă bineînţeles accesorizată cu piese de ceas.

preţ: 20 lei

Şi cum am avut o perioadă mov, m-am gândit că această cutiuţă ar găzdui perfect un cadou, cum ar fi acest colier (tot mov, că de…)

preţ colier: 30 lei

Le puteţi găsi pe toate la târgul I Love Handmade din weekend, ce va avea loc la Curtea Veche, de la 10:00 la 21:00.

Actions

Information

One response

2 07 2010
Mini-cutii pentru bijuterii « clepsidra cu daruri

[…] succesul avut de cutiuţa mov (pe care o puteşi vedea aici), iată încă 3 modele (nu m-am putut abţine şi le-am personalizat pe toate). Sunt numai bune de […]

Leave a Reply

