Cum a fost la I Love Handmade

6 07 2010

Din punctul meu de vedere, a fost unul dintre cele mai reuşite târguri. Chiar dacă vremea nu a fost deloc prietenoasă cu noi şi am fost foarte, foarte obosită, mă bucur că am reuşit să aduc puţină veselie pe chipul oamenilor care au venit la târg şi (sper eu) mai multă pe chipul Andreei, care şi-a sărbătorit ziua de naştere “la muncă”. Sunt foarte mândră că i-a plăcut tortul handmade pe care i l-am dăruit, şi cred că şi ceilalţi expozanţi s-au bucurat, pentru că nu a mai rămas nicio bucăţică din el 🙂

Iar acum, poze:

Eu, prinsă “în acţiune” 🙂

Vizitatori

Sărbătorita Andreea, gânditoare

Silviu

Actions

Information

One response

7 07 2010
Andreea

Multumesc inca o data, Alex! Ai fost grozava! >:D<

Leave a Reply

