Noutăţi

8 07 2010

Înainte de ultima ediţie I Love Handmade am lucrat o mulţime de chestiuţe, dar nu am apucat să le termin. Totuşi, acolo am montat câteva dintre ele, iar Andreea a fost fotograful de serviciu 🙂

Cercei din lut, cu rotiţe din ceasuri – 16 lei fiecare pereche

Brăţara roşie din piese – 25 lei

Coliere cu piese de ceas şi mărgele de lut – 30 lei fiecare

Colierul inimos – cu cadran de ceas şi mărgele de lut – 30 lei

Medalionul mov – 25 lei

Actions

Information

4 responses

15 07 2010
Alexandra

😀 Ultimul medalion are un cadran Pobeda! Cred ca este unul din cele mai usor de recunoscut tipuri de ceas – cifrele sunt foarte citete.

17 07 2010
alex

:)) ma uimeste fascinatia ta pentru ceasurile pobeda. promit sa iti fac un cadou special 😀

18 07 2010
Alexandra

🙂 Da, chestia cu Pobeda face parte dintre ideile mele fixe. E foarte calumea si movul in care este pictata baza. Parca e o nuanta de ametist. Ai incercat vreodata sa lipesti pietricele semipretioase (de forma chips) pe cadrane, sau pe langa? Cred ca ar iesi ceva interesant.

Bafta!

23 07 2010
alex

n-am incercat, dar niciodata nu e prea tarziu 🙂
multumesc de idee.

Leave a Reply

