Gata vacanţa, haideţi la târg :D

17 08 2010

Dap, vacanţa s-a terminat, şi îmi pare foarte rău pentru asta, dar în acelaşi timp îmi pare foarte bine că reîncep târgurile. Poveşti din concediu nu prea am. Poate numai că a fost foarte, foarte relaxant, că am reuşit performanţa să nu mă prăjesc şi să arăt ca un rac (doar m-am “rumenit” puţin :)) şi că am petrecut două seri dansând pe malul mării cu Andreea şi Marius.

Aşadar, fără alte poveşti, vă aştept în weekend la târgul I Love Handmade, în locaţia binecunoscută de la Palatul Şuţu, între orele 10:00 – 21:00. Zilele următoare o să vă arăt şi noutăţile, pentru că vacanţa nu a trecut chiar în zadar…am şi lucrat 🙂

Actions

Information

Leave a Reply

