Cutiuţa de logodnă

15 09 2010

Cea mai recentă comandă pe care am primit-o este foarte specială prin însemnătatea ei şi am lucrat-o cu mare drag. Alexandru m-a rugat să fac o cutiuţă mov, cu piese de ceas, pentru inelul de logodnă pe care vrea să i-l dea prietenei lui.

Ideea mi s-a părut foarte frumoasă, iar provocarea a fost mare, dar amândoi suntem mulţumiţi de rezultat. Sper ca şi prietena lui să fie cel puţin la fel de încântată pe cât am fost eu de bucuroasă să fac cutiuţa cu surpriza care îi va schimba viaţa.

P.S.: Inelul din cutiuţă este al meu, nu este cel real al logodnicei 😀

Actions

Information

3 responses

16 09 2010
plohotnuke

ah, vremurile in care imi spuneai “logodnica”! :))

17 09 2010
alex

=)) ce sa-ti fac daca te-ai grabit? 🙂

4 10 2010
Cutiuţa mov-aurie « clepsidra cu daruri

[…] 4 10 2010 De când am făcut cutiuţa de logodnă pentru Alexandru am prins drag de cutiile în miniatură, numai bune ca să păstreze un cadou […]

Leave a Reply

