Cum au fost “Culorile” din Herăstrău

28 09 2010

În primul rând îmi cer scuze că scriu atât de târziu, însă am avut ceva lipsă de internet, pentru că nişte neni care s-au apucat să repare terasa blocului s-au gândit să taie toate cablurile care le-au ieşit în cale: internet, cablu TV, aer condiţionat şi ce mai avea lumea pe acolo.

Aşaa, să revin la târg… “Culorile” mi s-au părut cam terne, din cauza lipsei de interes a oamenilor care treceau pe lângă standurile noastre (este bine zis treceau pentru că majoritatea nici măcar nu se opreau puţin să se uite ce expunem acolo). Atmosfera creată a fost atât de tristă pentru mine că duminică nu am mai rezistat şi am plecat (deşi nu-mi stă în fire) înainte de încheierea târgului.

Actions

Information

Leave a Reply

