Ceasuri-bijuterii funcţionale

6 10 2010

Întotdeauna mi-au plăcut ceasurile de buzunar, iar acum sunt foarte fericită că au revenit. Eu le-am tranformat puţin, pentru că mi se par mai interesante purtate la gât, pe un lanţ lung accesorizat cu alte elemente decorative. Ce mai, pentru mine nu mai sunt nişte simple ceasuri, ci adevărate bijuterii 🙂

Astăzi vă arăt două dintre ele, argintii, iar în zilele viitoare, precum şi la târgul din week-end, veţi putea admira şi alte modele.

Aşadar, bijuteria-ceas nr. 1 este formată dintr-un ceas de buzunar, accesorizat cu trei rânduri de lanţ, plus mărgeluţe din sârmă.

Preţ: 40 lei

Bijuteria-ceas nr. 2 este realizată dintr-un ceas de buzunar, două rânduri de lanţ şi mărgele de lut.

Preţ: 40 lei

Actions

Information

6 responses

6 10 2010
plohotnuke

😀 foarte tari!

6 10 2010
alex

sarumana ca ma apreciezi si de peste mari si tari 😀

7 10 2010
Ceasuri-bijuterii funcţionale – partea a II-a « clepsidra cu daruri

[…] funcţionale – partea a II-a 7 10 2010 Cum vă spuneam aici, am experimentat puţin cu câteva ceasuri de buzunar, pe care le-am transformat în bijuterii […]

11 10 2010
Alexandra

Sunt absolut grozave! Bravo!!!

Il mai ai pe numarul 1? Mi se pare foarte interesant pentru ca se poate vedea prin capac.

11 10 2010
alex

multumeeesccc! 😀 da, il mai am pe numarul 1. daca il vrei, te asteapta 🙂

13 10 2010
Alexandra

Da, il vreau – dar saptamana asta sunt in concediu si destul de aglomerata.
Iti scriu saptamana viitoare cum sa ne vedem.

Mersi mult,

Alexandra

Leave a Reply

