Brăţările cu rotiţe

12 10 2010

De mult timp mă tot gândeam cum să aplic piesele de ceas pe brăţările de lemn care îmi plac atât de mult. Până la urmă am ajuns la concluzia că suprafaţa lor nu îmi permite să aplic decât rotiţe, aşa că am compensat cu multă culoare. Iată ce a ieşit 🙂

Brăţară în două nuanţe de auriu, accesorizată cu rotiţe de ceas – 25 lei

Brăţară mov-argintie accesorizată cu rotiţe de ceas – 25 lei

Puteţi verifica disponibilitatea şi preţurile aici.

Actions

Information

2 responses

13 10 2010
Alexandra

Stii, si eu m-am tot gandit cum ar arata o bratara cu cadrane, ca brosa si cutii am deja :)) !

Concluzia la care am ajuns eu este ca ar trebui sa aplici cadranele pe genul acela de baza care este rotunda pe interior si patrata pe exterior (cu marginile rotunjite – tip “square bangle”).

Daca reusesti sa faci rost de o astfel de baza, eu sunt amatoare!

13 10 2010
alex

am consemnat legat de ceasul medalion 🙂
cat despre ideea ta cu bratara, ma apuc sa scotocesc si cand vorbim saptamana viitoare iti spun daca se poate 🙂

concediu placut in continuare 😀

Leave a Reply

