Ceasuri de epocă, de motociclist şi de înveselire

29 10 2010

Astăzi vă arăt câteva dintre ceasurile pe care le-am făcut cu cel mai mare drag. Îmi plac toate atât de mult, că nu mă pot decide pe care l-aş lua la purtare. Voi ce spuneţi?

Ceas de epocă nr. 1 – are o combinaţie care poate părea ciudată (argintiu şi auriu), însă ce îmi place foarte mult la el sunt cifrele romane cu care sunt scrise orele 🙂 – REZERVAT

Ceasul de epocă nr. 2 – are pe capac un Mercedes din 1903

Ceasul motociclist – are pe capac o motocicletă şi este accesorizat cu mărgele de sticlă negre

Ceasul de înveselire – mie pur şi simplu mi se pare că râde şi mai aduce puţină culoare în toamna asta urâtă şi rece 🙂 – VÂNDUT

Puteţi verifica disponibilitatea şi preţurile aici.

Actions

Information

2 responses

29 10 2010
Alexandra

Primul dintre ele este grozav – imi plac foarte tare cifrele romane, combinatia auriu-argintiu, faptul ca se poate vedea prin capac si sferele de sarma de pe lant. Stai, deja mi-am luat un ceas asemanator! :)))

31 10 2010
alex

:)) nu m-ar mira daca pana la urma te-ai hotari sa il iei si pe acesta 🙂
multumesc mult pentru apreciere.

Leave a Reply

