Cum a fost la I Love Handmade de noiembrie

8 11 2010

Aş putea descrie acest târg într-un singur cuvânt: minunat!!! Vremea a fost frumoasă, ne-am revăzut vechi prieteni de la târguri, oamenii au venit în număr mare să ne admire creaţiile, am vorbit şi am râs mult, a fost grozav.

Poze din păcate nu am pentru că am uitat să fac :D. Însă vă arăt una dintre noile broşe, pe care i-am dăruit-o prietenei mele Mihaela, că doar astăzi este ziua ei de nume. La mulţi ani tuturor Mihailor, Mihaelelor, Gabrielilor şi Gabrielelor! 🙂

Actions

Information

Leave a Reply

