Cutia vintage

10 11 2010

V-o arăt pe principiul “ce-am avut şi ce-am vândut”:). Eee, nu e chiar aşa, dar are o poveste foarte amuzantă. Iniţial trebuia să fie roşie, dar cum eu mi-am cumpărat culoare cu ochii închişi, după ce am vopsit-o pe toată am constatat că roşul mult dorit era de fapt un roz cam ţipător pentru gusturile mele şi total nepotrivit cu ce vroiam să fac. Aşa că am încercat s-o repar: am dat cu negru peste, dar nu am acoperit tot (ca să se vadă totuşi pe ici, pe colo ce prostie făcusem :)); negrul n-a fost suficient, aşa că am mai pus şi auriu şi am ajuns la concluzia că mai mult de atât nu aveam ce să-i fac. După ce i-am aplicat şi piesele chiar a început să îmi placă de ea pentru că avea un aspect vintage, iar la târgul din weekend mă îndrăgostisem de-a dreptul de propria creaţie 😀

Chiar în weekend a şi plecat la o clientă fidelă care a spus că o va dărui, aşa că sunt foarte bucuroasă că şi-a găsit stăpân.

Din păcate nu am mai multe poze (pe acestea le am datorită bunăvoinţei lui Marius, care a fost fotograf-şef la târg. Mulţumesc Marius :))

Actions

Information

Leave a Reply

