Cutiile pentru Luminiţa

11 11 2010

Chiar înainte de I Love Handmade de noiembrie, prietena mea Luminiţa mi-a dat o temă suplimentară faţă de toate cele pe care le aveam de pregătit pentru târg: să pictez două cutii care trebuiau să ajungă la Cluj împreună cu două ceasuri funcţionale, la fratele şi nepoţelul ei. Zis şi făcut. De fapt mai greu de făcut, pentru că pe una dintre cutii trebuia să desenez un personaj de desene animate. Şi cum talentul meu la desen este aproape inexistent, panica a fost generală. Salvarea mea a fost Andreea, care m-a ajutat şi l-a pictat pe Thomas, aşa că eu nu am avut de făcut decât mingea 🙂

Modelul Thomas

Pictura Andreei

Mingea pictată de mine 🙂

Mulţumesc, Andreea!!! 😀

Actions

Information

4 responses

11 11 2010
Andreea

Cu mult drag, Alexandra draga 🙂 N-ar fi misto sa devina cutii din alea de care isi amintesc cutii si cand se fac mari? 😀

11 11 2010
alex

Ar fi, ar fi 😀 O sa lucrez la asta 🙂

11 11 2010
Glory Box » Blog Archive » Familia Ursu si alte lighioane in zapada

[…] am facut si o cutie prin corespondenta […]

15 11 2010
Luminita

Multumesc fetele, m-ati salvat din nou (ca la nunta din septembrie) clepsidra cu daruri ft. glory box 😀 … baietii mei au fost fooooaaaaaaaarte incantati de cadouri si sunt convinsa k vor ramane mostenire de familie :*

Leave a Reply

