Am făcut-o şi pe asta: lumânare de botez

13 11 2010

Nu, nu vreau să devin florăreasă cu fuste colorate şi codiţe împletite, dar când am auzit-o pe prietena mea Luminiţa că i s-au cerut 150 de lei pentru o lumânare de botez decorată cu câteva flori am înebunit. Adică ce, noi nu putem sa facem? Bineînţeles că am putut, şi noi suntem foarte mândre de ce a ieşit. Nu căutaţi, oricât de mult v-aţi uita nu o să vedeţi piese de ceas 😀 Lumânarea este decorată cu flori, verdeaţă, tul, fundă şi mult mult drag pentru fetiţa (Maria Ioana Adriana) care probabil este botezată chiar în timp ce eu scriu aici.

Aşadar, naşa Luminiţa şi lumânarea de botez handmade

P.S.: Costul total al operaţiunii a fost de 80 de lei. Eu cred că a meritat 😀

Actions

Information

7 responses

15 11 2010
Luminita

Dap, adevar graiesti, a fost cea ma frumusik lumanare si iti lumtumesc din suflet pentru ajutor :-* domnisoara consilier :))

15 11 2010
alex

cu placere draga mea. esti printre clientele mele preferate. ti-am zis, daca iti faci abonament la consiliere o sa ai parte si de promotii mai ceva ca la 2 platite una gratis 😀

15 11 2010
Luminita

Doamne, sunt ca iepurasul playboy varinat bruneta =))

16 11 2010
Alexandra

Lumanarea a iesit foarte bine! Bravo!

Uite avantajul in a cunoaste oameni care fac hand-made. Cu putina inginiozitate, aproape orice e posibil!

16 11 2010
alex

e perfect adevarat ce spui. si eu sunt uimita de cate lucruri se pot face, in conditiile in care acum ceva timp nu credeam deloc ca as fi capabila sa creez ceva care sa mai si placa altor oameni.

25 02 2011
Oana

Hey, merci pentru pont, am facut si eu una pentru finuta mea, si DA, chiar merita.

25 02 2011
alex

cu multa placere:) ma bucur ca ideea mea a folosit cuiva. cu siguranta lumanarea ta a fost speciala 🙂

Leave a Reply

