Cu întârziere, despre Grimus

19 11 2010

Poate că în mod normal nu aş mai scrie despre ceva dacă au trecut mai mult de 24 de ore, dar despre Grimus trebuie să scriu, nu mă pot abţine. Miercuri am fost pentru prima dată la un concert de-al lor şi am păţit exact ca Andreea prima dată când i-a văzut live. Am rămas cu gura căscată la propriu. Au fost momente în care nu-mi puteam opri picioarele să se mişte pe ritmul muzicii lor, momente în care mă uitam tâmp spre scenă, dar cele mai multe momente au fost cele în care mă întrebam prin ce truc poate Bogdan, solistul lor, să scoată acele sunete. Nu-mi venea să cred că sunt reale. Iar cover-ul lor după “Crazy” m-a dat gata definitiv. Nu mă pot declara încă fan, pentru că este prea mult, dar spun cu mâna pe inimă că voi merge la orice concert de-al lor mai prind 😀

Vă las cu melodia care m-a fascinat

Actions

Information

2 responses

19 11 2010
Andreea

Ce fain ca a aparut! Eu am cautat a doua zi dupa concert si nu era inca 🙂 Ma bucur ca ti-a placut asa mult 🙂 >:D<

19 11 2010
alex

daaa,a aparut si nu ma pot opri din ascultat over and over again:) multumesc inca o data ca ai vorbit atat despre ei si imi multumesc si mie ca sunt extrem de curioasa 😀

Leave a Reply

