Ceasuri pentru doamne

23 11 2010

Nu, să nu înţelegeţi că domnişoarele nu le pot purta, însă mi se par atât de fine şi elegante încât nu le pot numi altfel decât “pentru doamne”. Bineînţeles, ceasurile sunt funcţionale 😀

Ceasul pentru doamne nr.1 – accesorizat cu mărgele semipreţioase şi elemente decorative

Ceasul pentru doamne nr.2 – accesorizat cu elemente decorative cuprate

Ceasul pentru doamne nr.3 – accesorizat cu elemente decorative

Ceasul pentru doamne nr.4 – accesorizat cu elemente decorative cuprate

Puteţi verifica disponibilitatea şi preţurile aici.

Actions

Information

5 responses

23 11 2010
Tinker

sunt superbe !!! felicitarile mele, Clepsidra!! eu defapt am deja unul, dar asa imi fac cu ochiul 😉 mai vreeeeeeeauuuuuu 🙂

23 11 2010
alex

multumesc mult, doamna Tinker! 😀
va asteapta oricand vreti.

23 11 2010
Tinker

loool … sounds strange ;))
daca imi spui si care sa iau, ar fi fantastic !!! nu ma pot decide

23 11 2010
Alexandra

Sunt grozave, imi plac toate! :))) Dar si eu am unul deja!

23 11 2010
alex

multumesc din nou pentru aprecieri. deja ma simt prea bine 😀

Leave a Reply

