Un sfert de veac

26 11 2010

Am împlinit un sfert de veac. Şi-o zi. Nu aveam niciun fel de aşteptare legat de asta, ba chiar îmi era puţin teamă de pragul pe care urma să îl ating. Dar acum sunt uşurată. Şi chiar dacă adevărul este că îmbătrânesc, subconştientul meu parcă a luat-o razna şi vrea să se întoarcă la copilărie. Aşa că am pus-o pe mama să îmi facă tort decorat cu bombonele colorate, am vrut să suflu în multe lumânări, ca atunci când eram mică şi niciodată nu reuşeam să le sting pe toate, de trebuia să mă ajute tata, şi peste toate astea am mai şi primit un căţel care râde ca mine 😀

Pragul ăsta nu e nici pe departe cum mă aşteptam să fie, sau cum îmi imaginam când eram copil. Concluzia pe care o trag este că niciodată nu ştii ce îţi rezervă viitorul, că planurile au şanse mari să nu iasă aşa cum vrei şi că dorinţele se împlinesc întotdeauna, chiar dacă uneori mai târziu decât ai vrut.

Şi cum etapa cu sfertul de veac a trecut, acum am alţi 25 de ani să mă gândesc oare cum o să fie la o jumătate de veac?

Actions

Information

4 responses

28 11 2010
Sforicica

La multi ani!

28 11 2010
alex

multumesc frumos 🙂

29 11 2010
Alexandra

La multi ani! Sa ne traiesti si sa faci in continuare multe lucrusoare frumoase! Multa inspiratie si bafta pentru urmatorii 25 de ani!

29 11 2010
alex

uau, cum suna asta cu urmatorii 25 de ani! 😀 multumesc mult!

Leave a Reply

