Impresii de la I Love Handmade de Moş Nicolae

7 12 2010

Iarna nu-i ca vara, nu? De asta ne-am convins şi noi la I Love Handmade de Moş Nicolae, când am tremurat bine-bine două zile. Au fost puţini expozanţi şi mai puţini vizitatori decât de obicei, speriaţi cu toţii cu siguranţă de vremea rea. Dar noi am fost viteji şi am rezistat şi nu ne-a părut rău. Am primit cadouri de la Moşul (mulţumesc Andreea, Marius şi Andra :D), am râs, am băut cafea fierbinte din noul meu termos (mulţumesc din nou Andreea şi Marius), am ţopăit să mă încălzesc şi am vorbit cu mulţi oameni drăguţi.

Vă las cu câteva fotografii

Standul, la adăpostul copertinei de la muzeu

“Mulţimea” de expozanţi şi vizitatori, sâmbătă

Fluturii

Actions

Information

2 responses

7 12 2010
plohotnuke

ouch. n-am vazut niciodata asa putini expozanti la targ. a fost la fel si duminica? :-S

7 12 2010
alex

nu.duminica a fost curtea relativ plina, dar nu am mai facut eu poze:)

Leave a Reply

