Darurile de Crăciun

30 12 2010

Crăciunul a trecut şi mai este foarte puţin până în noul an, aşa că înainte să vă fac urări pentru 2011, vă mai arăt câteva lucruşoare pe care le-am făcut cu drag pentru prieteni.

Suporturile pentru beţişoare parfumate (nu sunt ideea mea, ci a Andreei, care însă mi-a dat voie să o preiau pentru a face cadouri personalizate prietenilor. Mulţumesc Andreea! Cadourile au fost de efect!:) )

Văcuţele pentru Luminiţa (de câţiva ani ea are un fix pentru văcuţe, aşa că ori de câte ori am ocazia îi dăruiesc ceva tematic :D. De data asta a primit un suport pentru beţişoare parfumate şi o broşă veselă).

Cutia-Crăciuniţă – a fost făcută special pentru naşa părinţilor mei de la nunta de argint. Eu nu i-am văzut reacţia, însă mama mi-a povestit că i-a plăcut foarte mult şi primul lucru pe care i l-a spus naşului a fost că acum trebuie să îi cumpere suficiente bijuterii ca să o poată umple 😀

Actions

Information

2 responses

5 01 2011
Mita

Muuuuuuuuuuuuuuuultumesc muuuuuuuuuuuuuult.
Mi-a placut tare mult cadoul de la Mosul Vlady 😀
P.S: ms Vlady k stie tot poporul faza cu vacile, eventual sa fac o poza cu tot ce am primit de la tine cu vaci =)) ??????

5 01 2011
alex

ar fi o idee sa faci o poza:) dar mai stai putin, sa aduni mai multe, ca n-am de gand sa ma opresc aici :))

Leave a Reply

