Cele 12 din 2010

6 01 2011

Deşi v-am spus pe scurt cum a fost anul 2010 pentru mine, acum va trebui să detaliez subiectul, pentru că am primit leapşa de la Andreea. Zice să scriu cele mai importante lucruri care mi s-au întâmplat în 2010. Aşadar, iată ce am făcut în 2010:

1. Clepsidra şi-a făcut cont pe twitter şi facebook şi a început să socializeze (ce-i drept nu atât de mult cât şi-ar dori) cu oamenii din branşă şi nu numai.

2. Am participat la muuuulte târguri de handmade (multe ediţii I Love Handmade, Rooftop Bazar, La Scena, Green Fair ) şi altele

3. Am învăţat să lucrez cu tehnica de şerveţel (Tinker m-a ajutat 🙂 ) şi odată ce am început, nu m-am mai putut opri 🙂

4. Am apărut “pe sticlă” :). În cadrul târgului I Love Handmade mi s-a luat un interviu, care însă nu mai este disponibil la ei pe site.

5. Am început să creez ceasuri funcţionale, tratându-le ca pe nişte bijuterii

6. Am început o colaborare cu magazinul online DaRecordShop, dar am mai colaborat şi cu Galeria Hora şi Unda

7. Am împlinit 25 de ani, moment de tras linii şi concluzii după o etapă a vieţii, dar şi de făcut liste pentru următoarea etapă

8. M-am convins încă o dată că bucuriile mari vin din lucrurile mărunte (un concert live fantastic – Grimus, un colier primit în dar după 1 an în care mi l-am dorit, o vorbă bună sau un zâmbet atunci când am mai mare nevoie)

9. Am descoperit că sunt capabilă să creez cu mâna mea lucruri pe care acum ceva timp nu mi-aş fi imaginat că le-aş putea face. Mama râde, spunând că m-a lovit talentul la bătrâneţe, dar eu sunt cu atât mai încântată de mine şi mai fericită când văd că un lucru făcut de mine lasă o impresie bună şi că este un cadou special.

10. M-am mutat singură, undeva unde am colţul meu pentru fiecare activitate, unde sunt liniştită şi mulţumită, şi unde îmi primesc prietenii cu drag şi prăjituri de casă (da, am început să şi gătesc şi să coc :D)

11. Mi-am făcut agendă, pentru că prea începusem să uit lucruri, dintre care unele importante. Anul ăsta îmi propun să şi scriu în ea 🙂

12. Blogul şi standul au crescut şi au devenit mai importante în viaţa mea. Şi sper că au devenit măcar puţin importante şi în viaţa celor care mă urmăresc.

Sper că nu am omis nimic important din listă. Şi ca să pun şi eu pe cineva să-şi facă bilanţul pe anul trecut, leapşa asta merge mai departe la Maria (că vreau şi părerea unei British lady) 😀

Actions

Information

2 responses

15 01 2011
mita

buuuuuuuuna idee agenda…apropo, ia arunca o privire prin ea sa vezi, n-ai uitat ceva???? >:) BAFTA IN 2011

15 01 2011
alex

sigur am uitat ceva 😀 dar si cand o sa-mi aduc aminte, sa te tii :))

Leave a Reply

