Lucruşoare uitate

21 01 2011

Zilele astea am găsit prin atelierul/dormitorul/livingul meu câteva lucruşoare pe care am omis/uitat să vi le arăt până acum. Aşa că delectaţi-vă cu ele, pentru că de săptămâna viitoare vor apărea accesorii noi, producţie 2011 😀

Colierul-stea roşu – steaua este realizată din fimo şi piese de ceas, iar mărgelele de pe lanţ sunt modelate din lut şi pictate manual

Colierul-stea albastru – steaua este realizată din fimo şi piese de ceas, iar mărgelele de pe lanţ sunt modelate din lut şi pictate manual

Cutiuţa “Time to celebrate” – pentru că tot se apropie Sfântul Valentin, cutiuţa este o gazdă perfectă pentru o bijuterie specială. Este din lemn, pictată şi lăcuită manual, decorată cu tehnica şerveţelului şi piese de ceas.

Puteţi verifica disponibilitatea şi preţurile aici.

Actions

Information

3 responses

21 01 2011
Ovidiu

BLeahh!! cum sa le faci ma ALB cu ROSU !?

21 01 2011
alex

=)) nu m-am gandit la asta cand l-am facut. dar pentru tine promit sa fac si unul rosu cu albastru 😀

23 01 2011
oana

Leave a Reply

