Rotiţe de ceas şi bile “în cuşcă”

24 01 2011

Nu v-am povestit până acum, însă de când am văzut prima dată bile învelite în sârmă mi-au plăcut la nebunie şi am vrut să fac şi eu. Eu le spun bile în cuşcă şi le-aţi mai văzut la mine ca accesorii la ceasurile funcţionale. În weekend m-am jucat cu câteva bile de lut şi cu rotiţe de ceas şi rezultatul sunt aceste două coliere. Enjoy!

Colier Spinning Time – realizat din rotiţe de ceas şi o bilă de lut învelită în sârmă de cupru

Lungimea colierului pus la gat: 29 cm

Puteţi verifica disponibilitatea şi preţurile aici.

Colier Long Spin – realizat din rotiţe de ceas şi mărgele de lut învelite în sârmă de cupru.

Lungimea colierului pus la gat: 56 cm

Puteţi verifica disponibilitatea şi preţurile aici.

Actions

Information

One response

25 01 2011
oana

Buna,
Am dat drumul la concurs!

Leave a Reply

