Inspiraţia vine lucrând

27 01 2011

Zicala “pofta vine mâncând” se aplică şi la inspiraţie. Aproape de fiecare dată când mă apuc de lucrat ceva, o idee o înlocuieşte pe prima şi alta o îmbunătăţeşte pe următoarea, de biata mea minte ajunge să fie cam bulversată 😀 Să nu credeţi că mă plâng, dimpotrivă. Numai că, făcând o asociere, îmi dau seama încă o dată că fiecare lucru, fie el bun sau rău, atrage un altul, şi un altul, care mă influenţează şi îmi fac viaţa mai vie (dacă pot spune aşa). Poate pentru unii pare ciudat, dar pe mine un colier pe care îl lucrez m-a făcut să-mi dau seama că trăiesc şi să vreau să mulţumesc pentru tot ce înseamnă asta.

Actions

Information

Leave a Reply

