Vote for me!

31 01 2011

Dragilor, particip la un concurs organizat pe site-ul Diva Hair. Accesoriul cu care m-am înscris în concurs este colierul de mai jos, iar ceea ce vă rog pe voi (bineînţeles, dacă vă place colierul 🙂 ) este să îi daţi LIKE pe pagina de Facebook a concursului. Pentru a mă vota, tot ce trebuie să faceţi este să daţi LIKE AICI 😀

Aşadar, dacă vreţi ca un accesoriu creat de mine să devină faimos, votaţi! 😀

Iată şi articolul celor de la Diva Hair despre concurs:

“Am provocat 13 bloggeri sa realizeze un obiect/ accesoriu avand ca sursa de inspiratie Diva Hair.
Voteaza cea mai frumoasa creatie Diva Hair!
Cel care a realizat obiectul/ accesoriul care va obtine cele mai multe like-uri va fi desemnat castigator si va castiga:
Publicitate, pe site, in valoare de 600 euro. Ce trebuie sa faci tu si ce poti castiga?

Tot ce trebuie sa faci este sa dai “like” paginii de facebook Diva Hair.ro, sa alegi obiectul sau accesoriul preferat si sa vorbesti liber despre ceea ce iti inspira, sa ne spui cu ce l-ai asorta sau chiar ce ai schimba la el. Noi vom analiza toate raspunsurile si, pe 7 februarie, vom alege nu doar cel mai interesant obiect ci si doua castigatoare din comunitatea Diva Hair! . Persoanele care posteaza cele mai interesante 2 comentarii vor fi premiate cu vouchere in valoare de 100 de lei de la Care Spot.
Concursul se va desfasura pe profilul Diva Hair de Facebook in perioada: 31 ianuarie – 6 februarie, iar pe 7 februarie vom desemna castigatorii.”

Actions

Information

3 responses

31 01 2011
Alexandra

Eu nu am facebook dar e fain colierul. Ar trebui sa postezi si poze cu el purtat de cineva, pentru ca sa vedem cum vine si pe gat!

Bafta!

31 01 2011
alex

multumesc, alexandra. ca intotdeauna, imi apreciezi munca si asta ma bucura. voi posta poze si cu colierul purtat la gat peste o zi-doua, pentru ca am nevoie de un “model” 🙂

4 02 2011
Mita

daca vrei, imi pun gatul la bataie 😀

Leave a Reply

