Furtul de la Poştă

1 03 2011

Acum două săptămâni am fost în culmea fericirii când am primit o comandă din Italia. Silvia vroia să cumpere de la mine un inel, o pereche de cercei şi un colier fluture. Nu vă puteţi imagina încântarea că lucruşoarele mele sunt admirate şi dincolo de graniţe, şi mai ales că o să şi ajungă acolo. Abia acum începe povestea…

După ce am stabilit cu ea prin e-mail detaliile, am expediat comanda prin Poşta Română (după vreo 30 min de stat la coadă, vorbit amabil cu doamnele de la ghişeu, că le ştiu uşor iritabile, cântărit colet, aplicat timbre şi toate cele). Am stat cu inima îndoită de la început, însă am vrut să am încredere în servicii, că na, aşa e frumos. În plus, alte prietene, colege în ale handmade-ului nu avuseseră nicio problemă cu pachetele.

Ei bine, eu am avut. Am primit un e-mail (care eu speram să fie foarte vesel şi încântat, mai ales că pusesem în plic şi o broşă cadou) în care Silvia îmi spunea că a primit coletul de la mine, însă el nu conţinea decât scrisoarea pe care eu cu mâna mea o pusesem LÂNGĂ produse. Ruşine şi furie este puţin spus pentru cum m-am simţit când am citit rândurile scrise de ea.

Plicul a fost deschis pe drumul spre Italia…nu ştiu de ce, dar sunt 90% sigură că de către angajaţii Poştei Române, care s-au servit cu bijuteriile mele, după care au resigilat plicul şi l-au trimis la destinaţie. Probabil le-au plăcut. Însă nu înţeleg un lucru, şi am mai multe întrebări pentru angajaţii Poştei:

1. Domnilor şi doamnelor de la poştă, că o fi ea din Italia sau România sau de oriunde, în plicul trimis de mine au existat produse. DE CE NU AU AJUNS ELE LA DESTINAŢIE???

2. De ce desfaceţi corespondenţa pe care ar trebui să o transportaţi în siguranţă?

3. Ce trebuie să fac eu, client care vă plăteşte un serviciu, ca să mă asigur că pachetul trimis de mine ajunge intact la destinaţie????

Actions

Information

8 responses

1 03 2011
George

de unde atata siguranta ca angajatii postei ti-au luat lucrurile?

1 03 2011
alex

hmmm… pentru ca suntem in romania, unde se fura orice si oricand, fara sa se tina cont de nimic, cum ar fi ca eu am platit pentru un serviciu si ma astept ca el sa fie facut corect. pentru ca din mana mea plicul a ajus in cutia postala, deci un angajat al postei l-a preluat. si pentru ca mai stiu 2 persoane care au patit lucruri asemanatoare.

2 03 2011
George

un angajat care nu e responsabil pentru probabilitatea ca plicul sa nu fi fost lipit corespunzator

1 03 2011
Leti

eu le mai trag si o tura, doua de banda adeziva peste partea care se lipeste.
better safe than sorry.
imi pare rau pt tine, chin up 🙂

1 03 2011
alex

thanks. de acum inainte o sa le sigilez si eu mai bine. dar asta nu imi minimizeaza deloc nervii si nemultumirea pentru ce s-a intamplat. nu mi se pare corect sa pun eu plicul in armura pentru ca unii sau altii sunt ispititi de continutul lui…

1 03 2011
bajbaj

ah, ce enervant! deci am doua lucruri de zis:

1. si eu am patit asa ceva cand am trimis din Romania in Romania. De atunci m-am invatat minte si impachetez absolut fiecare obiect super safe. SI invelesc plicul cu scotch pana i se face rau. PE toate partile, pe toate muchiile.

2. din cate am citit eu, in Italia e super deasa faza. Pe Etsy sunt sute de magzine care pur si simplu refuza sa trimita pachete in Italia din cauza postei de acolo. Deci s-ar putea sa fie mai degraba de la ei, din moment ce s-a ajuns la politica asta a magazinaselor.

Defapt, mai am ceva de zis 😀

3. Trimite “signed for”. E mai scump, da, dar ajunge safe. SI nu trebuie sa platesti tu. De exemplu, fa o regula pe care sa o explici si clientului – trimiti pe raspunderea lui (stiu ca suna naspa, dar nu cred ca ai ce face): daca vrea trimis simplu, tu ii arati dovada ca ai trimis (unde scrie si gramajul si tot). Daca vrea signed for atunci poti trage posta la raspundere.

In concluzie: sorry. Si e incredibil cum se bucura unii la pachetele oamenilor. Trist!

1 03 2011
alex

da,exact cum am spus si eu. nu stiu daca posta din romania sau din italia e de vina, dar una dintre ele este. multumesc pentru sfat, o sa tin cont pe viitor

5 03 2011
bajbaj

ah, acu am vazut ca eram (si inca sunt) logata cu bajbaj :)) it’s me, bestie! 😀

Leave a Reply

