Impresii de la târg şi cutii speciale

18 04 2011

Uite că a mai trecut o ediţie a târgului “I Love Handmade”, care a fost reuşită şi veselă ca de obicei. Chiar dacă sâmbătă am tremurat pentru că prognoza de la TV nu se potriveşte cu cea de la târg, duminică a fost soare şi ne-am răsfăţat ca şopârlele sub razele lui 🙂

Poze de la târg nu am, pentru că am uitat să fac :D. Dar sper să mă iertaţi dacă vă arăt alte fotografii, cu o comandă specială. Luminiţa m-a rugat să fac două cutii personalizate, pentru zilele de naştere ale mamei şi surorii ei. Am avut la dispoziţie două zile înainte de târg şi am fost destul de panicată că nu voi reuşi, dar le-am terminat, iar rezultatul îmi place la nebunie.  Sper că şi vouă 🙂

Cutia cu maci, pentru mama Viorica

Cutia cu buburuze vesele, pentru sora Ioana

Actions

Information

Leave a Reply

