Am revenit :)

27 04 2011

Mi-am permis să îmi iau o vacanţă mai lungă de sărbători, ca să îmi reîncarc bateriile. Acum, gata, am revenit cu forţe proaspete, aşa că aşteptaţi-vă la noutăţi des 🙂

Astăzi, ceasuri funcţionale:

Robo-watch albastru: dimensiuni roboţel = 4cm/3cm, lungime colier = 36 cm

Puteţi verifica disponibilitatea şi preţurile aici.

Ceasul cu fluture: diametru ceas = 3,5 cm, lungime colier = 41 cm

Puteţi verifica disponibilitatea şi preţurile aici.

Ceasul cu cai: diametru ceas = 4,5 cm, lungime colier = 45 cm

Puteţi verifica disponibilitatea şi preţurile aici.

Ceasul cu mărgele verde crud: diametru ceas = 4,5 cm, lungime colier = 48 cm

Puteţi verifica disponibilitatea şi preţurile aici.

Actions

Information

Leave a Reply

