Cum a fost la I Love Handmade

23 05 2011

Cuvântul de ordine la târgul care a avut loc în weekend a fost ploaia. Ne-am temut de ea tot timpul şi nu am scăpat 😦 Sâmbătă am fost nevoiţi să plecăm devreme pentru că un potop ne-a udat pe noi şi produsele atât de tare încât nu am mai rezistat. Aşa că am petrecut seara de sâmbătă uscând cercei şi broşe cu foehn-ul. Ploaia de duminică a fost mai blândă, dar de data asta eu nu am mai fost dispusă să risc, aşa că am plecat din nou mai devreme.

În rest, numai cuvinte de laudă pentru organizatori (care de data asta ne-au făcut o surpriză şi ne-au dăruit câte o poză cu standurile noastre) şi pentru prietenii mei Andreea şi Marius care m-au făcut să râd şi să mă simt bine ca de fiecare dată 🙂

Actions

Information

3 responses

23 05 2011
Andreea

Ba sa stii ca are si Marius blog, ca sa pui si la el link 😀 http://badraganm.wordpress.com/

Multumim si noi de rasete, zambete si barfe 😀

31 05 2011
Stoica

Eu cand am ajuns sa va vizitez la targ a inceput potopul si am fugit la adapost. Duminica nu am mai avut drum pe acolo si imi pare rau, poate data viitoare o sa fie vreme mai buna.

1 06 2011
alex

da,si eu sper sa fie. urmatorul targ o sa aiba loc pe 18-19 iunie, asa ca ne gasiti acolo:)

Leave a Reply

