Trăistuţa cu pantofi, făcută la Workshop Tinker

1 06 2011

După “lupte seculare” care au durat câteva luni am reuşit ieri să ajung pentru prima dată la un workshop Tinker şi am învăţat (zic eu) să decorez o traistă cu tehnica şerveţelului. A fost o atmosferă foarte veselă, gazda noastră Gerda e minunată (şi salamul de biscuiţi cu care ne-a servit a fost delicios 🙂 ), iar eu sunt foarte mândră de sacoşa mea.

Nu sunt o mare iubitoare de pantofi, dar şerveţelul mi-a plăcut la nebunie de prima dată când l-am văzut, aşa că ieri a fost sacrificat pe altarul artei :). Aşadar, iată trăistuţa mea pentru cărţi, decorată cu şerveţelul “Marie Antoinette”:

Mai multe fotografii de la workshop veţi găsi aici.

Actions

Information

2 responses

1 06 2011
Mita

WOW!!!! geniala

1 06 2011
alex

danke 🙂 o sa te iau si pe tine la un workshop odata

Leave a Reply

