Cutii pentru bijuterii personalizate

6 06 2011

Aşa cum cred că ştiţi deja, nu fac doar accesorii cu piese de ceas. Atunci când comanda o cere, îmi place să răspund la provocări şi să încerc şi alte lucruri. Cele mai recente provocări au fost două cutii pentru bijuterii, dintre care una pentru un bărbat (prima astfel de comandă 🙂 ).

Aşadar, cutia stelistă pentru Adrian (în care am aflat deja că îşi ţine ceasurile şi brăţările, deci am corupt un bărbat la girl stuff :D)

Cutia-cadou pentru Luminiţa. A primit-o la împlinirea a 26 de ani, iar orele ceasului îi vor aminti de asta mereu

Actions

Information

One response

13 06 2011
Mita

Multumim mult, suntem foarte incantati si mandri de creatii, pe Ady l-a mega-incantat creatia cu hobby no 1 iar pe mine m-ai ajutat sa-i amintesc mamei mele ca implinesc 26 de ani si nu 25 =)) Multumesc ca reusesti sa pui in practica ideile mele psihopate 😉

Leave a Reply

