Cum a fost la I Love Handmade şi Femei pe Mătăsari

20 06 2011

Cred că weekend-ul ce tocmai a trecut a fost cel mai plin de evenimente de până acum. De ce? Păi să vă spun cam ce am făcut: sâmbătă m-am prezentat cu voioşie la I Love Handmade, unde am stat toată ziua. Seara am plecat la Femei pe Mătăsari, după care am fost luată pe sus de Andreea şi Marius şi dusă în El Grande Comandante, unde am ţopăit până la ora 3 a.m. După un somn de 3 ore, a venit ziua 2 de târg, de data asta pe Mătăsari. Apoi cam 2 ore din nou la I Love Handmade, şi la finalul serii, întâlnire cu colegi de liceu pe care nu i-am mai văzut de un an, cu multe poveşti, zâmbete, cocktailuri şi îmbrăţişări.

Dacă tot am terminat cu povestirea traseului pe care l-am urmat, să vă spun şi câteva impresii:

– I Love Handmade a fost ca de obicei, plin de prieteni dragi, vorbăreţi şi veseli care au umplut timpul, în lipsa unui număr mare de vizitatori.

– Femei pe Mătăsari a fost un eveniment care mi-a plăcut foarte mult, deşi nu am luat parte foarte intens la ceea ce s-a întâmplat acolo. Îmi place ideea organizatorilor de a schimba faţa străzii Mătăsari şi cred că au făcut o treabă excelentă, iar locuitorii străzii au fost foarte prietenoşi şi încântaţi că un asemenea eveniment s-a organizat acolo. S-a cântat, s-a dansat, s-a făcut artă în stradă, s-a jucat fotbal, s-a mers cu bicicletele, iar ceea ce mi-a plăcut cel mai mult a fost că oamenii care au venit acolo au apreciat cu adevărat ceea ce s-a întâmplat.

Dar gata cu poveştile, e timpul pentru poze 🙂

Standul Clepsidra & Glorybox

Cireşele care mi-au făcut cu ochiul tot timpul în curtea Palatului Şuţu, de îmi venea să mă urc în pom şi să le mănânc pe toate

O bucăţică din “Femei pe Mătăsari”

Actions

Information

Leave a Reply

