Dantelă şi mandala

5 07 2011

Mărturisesc! Am făcut o adevărată pasiune pentru şerveţele şi mă uimesc pe mine însămi câte îmi cumpăr, ce modele aleg şi ce utilizare le dau :). Cel mai nou experiment este cu o mandala, un şerveţel care mi-a luat ochii de când l-am văzut şi pe care mi l-am cumpărat fără să mă gândesc ce voi face cu el. Ei bine, am făcut o cutie pentru bijuterii, iar ca experimentul să fie complet, am aplicat pe ea şi un şerveţel dantelat, că na, îl cumpărasem şi pe el 😀 După părerea mea, piesele de ceas completează perfect mandala. Voi ce spuneţi? 🙂

Dimensiuni cutie: diametru = 15 cm; h = 8 cm

Puteţi verifica disponibilitatea şi preţurile aici.

Actions

Information

Leave a Reply

