Week-end în natură

8 08 2011

Pentru că nu mai fusesem acasă de vreo două luni şi mă temeam să nu mă dezmoştenească părinţii 😀 mi-am petrecut week-end-ul cu ei, iar tata s-a ţinut de o promisiune mai veche şi ne-a dus la Bolboci şi Padina. Drumul până acolo e spectaculos, dar şi periculos pentru gustul meu, pentru că este îngust, iar prăpastia e doar la un pas distanţă. A meritat însă frica mea până acolo: am văzut lacul Bolboci, peştera Ialomiţei şi printr-o coincidenţă fericită, o bucăţică din Padina Fest, care mi-a plăcut la nebunie. M-am revăzut acolo cu câţiva oameni pe care nu îi mai întâlnisem de ani întregi, dar frigul mi-a cam stricat planurile. Cu toate că am avut polar, glugă şi bocanci, n-am rezistat până la sfârşit afară, aşa că am ascultat concertele din maşina încălzită:)

Aa, era să uit partea care mi-a plăcut poate cel mai mult pentru că mi-a amintit de copilărie: am mâncat o mulţime de fragi, afine şi zmeură din pădure, toate cu o aromă ce nu se compară cu cea a fructelor din piaţă.

Vă las cu câteva imagini şi cu concluzia la care am ajuns o dată în plus: ţara noastră e minunată şi sunt o mulţime de locuri frumoase foarte aproape de noi. Trebuie doar să avem puţină voinţă să le vedem. Credeţi-mă, merită.

Actions

Information

2 responses

9 08 2011
plohotnuke

ahhh, ahhh, been there! soooo preeetttyyy :X 😀

9 08 2011
alex

daaaaa:) so pretty dar damn cooooolllllldddd :((

Leave a Reply

