Pregătiri intense pentru târgul de Moș Nicolae :)

2 12 2011

Dragilor, în primul rând îmi cer scuze pentru absență. Am avut parte de o perioadă fără calculator, pentru că livrarea unuia nou a durat de vreo patru ori mai mult decât ar fi trebuit. E cumplit fără el 😦 Au fost câteva seri în care cartea, lucrul pentru târg și ceaiul aromat care de obicei mă fac fericită nu mă mulțumeau deloc doar pentru că pe birou aveam în loc de computer un spațiu gol. Dar greul a trecut, iar acum vă scriu de la noul meu prieten cu taste 🙂

Așadar, în weekend avem târg de Moș Nicolae, iar eu mă pregătesc intens pentru el. Vă arăt pe fugă câteva lucrușoare care sunt gata deja, precum și altele la care lucrez și vă aștept mâine și duminică la Palatul Șuțu 🙂

Noile ceasuri sunt gata și vă vor aștepta cuminți pe stand

Inele antichizate cu rășină

Se lucrează cu drag și spor la multe altele 🙂

Actions

Information

4 responses

5 12 2011
dracsor (@dracsor)

Azi-dimineata am vazut in metrou o domnisoara care purta ceva de la tine. Un colier cu lant negru, cu pandantiv ceas cu un fluture auriu si o bordura la fel de aurie. Era minunat!

5 12 2011
5 12 2011
dracsor (@dracsor)

Nuuuu.. era ceas ceas.. ca cele din primele poze. Cum e ala cu trandafir. Doar ca in loc de trandafir, avea fluturas auriu.

http://www.flickr.com/photos/clepsidracudaruri/5661364670/in/photostream – asta. dar fara pietricele si lantul era negru.

6 12 2011
alex

ahaaa!!! thanks 🙂

Leave a Reply

