Cum a fost la I Love Handmade

6 12 2011

A fost extrem de cald și vesel (și vremea, care ne-a depășit cu mult așteptările), dar și în suflete. Am râs mult (cea mai bună dovadă pentru asta este poza făcută de Andra – o puteți vedea aici), ne-am revăzut clienți fideli și prieteni dragi, am cunoscut alți oameni frumoși. Las imaginile să vorbească de la sine și mă întorc la treabă, pentru că peste două săptămâni ne vedem în același loc, la târgul de Crăciun 😀

Bijuteriile cu rășină, de care sunt foarte încântată 🙂

Rama foto cu pinguini, care a plecat deja spre o persoană veselă și iubitoare de frig și zăpadă

Cutia fragmentată

Figurinele cu grâu realizate de niște colegi de târg. Nu m-am putu abține și mi-am cumpărat un șoricel, care va avea cât de curând păr verde 🙂

Actions

Information

Leave a Reply

