Giveaway :)

9 01 2012

Bine v-am regăsit în noul an, care sper să vă fie plin de bucurii și împliniri! Mi-am dat seama că nu am organizat până acum niciun giveaway, așa că m-am pus pe treabă și la început de an vă fac un cadou. Tot gândindu-mă ce să pun la bătaie, am avut o nouă revelație: ceva din noua colecție cu rășină! 😀

Așadar, declar deschise înscrierile pentru primul giveaway Clepsidra cu Daruri! Ce trebuie să faceți? Să scrieți un comentariu la această postare și gata, sunteți înscriși în cursă! Pentru o șansă în plus, dați like paginii de Facebook CCD.

Giveaway-ul începe astăzi, 9 ianuarie, și se încheie pe 19 ianuarie, iar câștigătoarea/câștigătorul va fi ales cu ajutorul random.org.

Iată și premiul: o pereche de cercei și un inel realizate pe baze metalice antichizate, cu piese de ceas și rășină.

Succes!

Actions

Information

22 responses

9 01 2012
Ana

WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAANT!

…adica… La multi ani cu sanatate si Baron frumos 🙂 desi e cam pleonasm asta 🙂

9 01 2012
MinaV

Foarte dragut setul! 🙂

9 01 2012
Banica Cristina

comentariu!:D

deci,sunt inscrisa:))

9 01 2012
Anca Duma

Hehe, ce bine arata! 🙂 O sa dau like paginii de pe Ancaduma.ro ca sa stii ca de profilul personal nu mai pot da niciun like pe nicio pagina.. 🙂

9 01 2012
Roxana

La multi ani! Foarte fain setul 🙂
Am dat Like cu Roxana Olaru

9 01 2012
Diana

Super setul! 🙂
Am dat si like: Diana Raluca Patru

9 01 2012
Nicoleta Stoian

Foarte frumos set :).

9 01 2012
oana podaru

Superb setul:D
like fb: oana podaru

9 01 2012
emilia

La mulți ani! like am dat de mult (Emilia Nicolae)

10 01 2012
Larisa Alexandra

foarte dragut setul! am dat si like pe facebook ,: larisa alexandra

10 01 2012
Ioana Constantinescu

Foarte frumos! me like it!:P

Ai doua like-uri pe FB (pt ca meriti, nu pt mai multe intrari!) unul Ioana Constantinescu si unul cu FainArtHandmade! 🙂

10 01 2012
Pop Luminita

hellooooo. I like it…l-am vazut live si e genial :D…talentata madame :-*

10 01 2012
Cristina Burlacu

Sunt foarte frumoase si moderne.
Like Facebook: Cristina Burlacu

10 01 2012
imasupergirl

Waaaw! Sunt foarte frumoase!

11 01 2012
PhenoBarbieDoll

You can give it away to me 🙂 I won’t mind.

11 01 2012
ina

Am “aterizat” si eu…

13 01 2012
Alexandra Adam

Frumos inel (sunt pasionata de inele:P)
I also liked the link (Alexandra Adam)
May the lucky girl with your cute prize!

14 01 2012
Daniela Zaharia

Am dat like Daniela Zaharia, am dat si share https://www.facebook.com/danutza.florentina/posts/235194099892113
si tare mi-ar place sa castig, ca este un set foarte original !!!

14 01 2012
Iulia Ionita-Mania

Setul e absolut superb!

14 01 2012
Dana M

Foarte dragut acest premiu, multe fete si-l doresc. Felicitari pt talentul tau!! Si butorii arata extraordinar de bine :* Am dat si like si share cu Dana Matei pe fb, bafta tuturor!

14 01 2012
Toma Camelia Liliana

Grozav setul …l-as dori !
Like FB : Camelia Liliana Toma

16 01 2012
Monica Ionela Tudor

Super setul! Ingenioasa ideea cu piesele de ceas!
Am dat like si pe fb!
Felicitari si un an mai bun!

Leave a Reply

