Al Jawala

3 02 2012

Aseară am fost la unul dintre cele mai frumoase concerte din viaţa mea: Al Jawala. Nu îi ascultasem înainte, ştiam oarecum ce cântă, dar impresia pe care mi-au lăsat-o a fost cu muuult mai puternică decât m-am aşteptat. Nu am văzut atâta energie la nicio trupă până acum, iar faptul că sunt atât de expresivi şi pot crea o mulţime de senzaţii doar cu ajutorul instrumentelor m-a cucerit definitiv.

Şi-au făcut intrarea în scenă neaşteptat, printre spectatori, iar show-ul lor a fost inedit. Timp de două ore, am asistat la joaca lor pe scenă şi ne-am jucat alături de ei, bucurându-ne de fiecare dată când reveneau pe scenă pentru un bis. Au făcut-o până au obosit de tot şi au liniştit publicul cu o melodie lentă, de “la revedere”.

Am cumpărat cu plăcere noul lor album şi voi merge cu şi mai mare plăcere la viitoarele concerte din Bucureşti, pentru că ceea ce a fost înregistrat în studio nu se compară cu varianta live. Ce ziceţi, ne vedem acolo data viitoare? 🙂

Actions

Information

2 responses

3 02 2012
Andreea

Ha! Stiam eu ca o sa iti placa 😀

4 02 2012
alex

normal. doar m-ati dus voi acolo:D

Leave a Reply

