Cum a fost la I Love Handmade

29 02 2012

Weekend-ul ce tocmai a trecut a însemnat primul târg I Love Handmade din acest an și primul târg de mărțișor. Am avut parte de o vreme nesperat de bună (că doar a comandat Răzvan soare 🙂 ), de clienți mulți și vorbăreți, de vizite de la prieteni, de povești și de muuulte zâmbete.

M-a amuzat foarte tare un tânăr turist străin care a stat cam 10 minute în dreptul standului meu și a racolat vreo 4 persoane pe care le întreba ce părere au despre cutii și pe care ar alege-o. Până la urmă nu a cumpărat nimic, pentru că de fapt vroia doar să facă spectacol, dar mi-a plăcut nonșalanța cu care vorbea. Și ceea ce m-a uimit a fost faptul că, deși a ales la întâmplare persoanele cu care a discutat despre produsele mele, atunci când li s-a adresat în engleză, niciuna nu a fugit sau nu i-a răspuns că nu înțelege, dimpotrivă: toate au stat de vorbă cu el și cu mine, au râs și au ales produsul favorit.

Dar cei mai simpatici au fost Andra și Răzvan, organizatorii târgului, care au umblat cu lista de persoane pentru care aveau nevoie de mărțișoare, au mers la fiecare stand, iar la sfârșit, după multe glume și dileme, Răzvan ducea cu mândrie o adevărată sacoșă de cadouri pentru 1 martie :).

Pentru că eu am reușit să uit aparatul foto acasă în ambele zile de târg, vă arăt o parte din standul Clepsidra, fotografiat de Andra.

Vă aștept și weekendul următor la I Love Handmade, tot la Palatul Șuțu.

Actions

Information

Leave a Reply

