Cutii cu povești

28 03 2012

Cele două cutii pe care vi le arăt azi au două povești foarte simple pentru mine. Prima e fascinația mea pentru Egipt, pe care o am de când eram copil. Mi-au plăcut întotdeaua faraonii, hieroglifele, piramidele și misterele lor, așa că nu am rezistat și până la urmă am transpus asta pe cutie 🙂

Puteţi verifica disponibilitatea şi preţurile aici.

A doua cutie are o poveste și mai simplă: m-am îndrăgostit de hârtia de orez cu care este lucrată după ce am făcut o cutie mult mai mare (pe care o să v-o arăt altă dată).

Puteţi verifica disponibilitatea şi preţurile aici.

Acum cutiile vă așteaptă să puneți și poveștile voastre în ele 🙂

Actions

Information

Leave a Reply

