Paşte fericit!

15 04 2012

Anul acesta perioada dinaintea Paştelui a fost cu adevărat specială pentru mine. Am avut parte de câteva experienţe care mi-au amintit de copilărie şi m-au făcut să iubesc mai mult această sărbătoare : am făcut cozonac şi am încondeiat ouă alături de prieteni dragi, iar rezultatul muncii mele a devenit cadou special pentru familie.

Iată şi o parte din muncă: ouăle încondeiate, de care sunt foarte mândră 🙂

Vă doresc să aveţi parte de un Paşte fericit şi liniştit, de care să vă bucuraţi cât mai mult lângă cei dragi vouă.

Actions

Information

Leave a Reply

