Încă puțin :)

26 06 2012

Bine v-am regăsit, dragilor. Vreau să știți de la început că nu am dispărut, nu am abandonat, ci m-am mutat 🙂 Așadar, Clepsidra are casă nouă și atelier (tot nou) în curs de amenajare, deci mai e puțin până mă apuc din nou de treabă, pentru că ideile și lista lucrurilor care trebuie făcute s-au adunat 😀

Sper ca peste vreo 2 zile să reușesc să termin de amenajat atelierul, dar până atunci vă arăt o mică parte din locul meu de relaxare. Yes, I’m in book heaven 😀

Actions

Information

Leave a Reply

