Cufărul cu amintiri pentru Alina și Liviu

24 07 2012

Weekend-ul ce tocmai a trecut am fost la nunta unei prietene din copilărie, de care mă leagă o mulțime de amintiri simple, dar atât de frumoase. Am crescut împreună pe aceeași stradă: am împărțit fructe furate din pomii vecinilor, am petrecut zile întregi, pe soare sau zăpadă, plimbându-ne și povestind vrute și nevrute, am colindat pădurea alături de ceilalți nebuni frumoși din gașcă, ne-am făcut ”cazemate” în zăpadă, am suspinat după băieți mai mari, iar acum suntem fericite că ne putem aminti toate astea împreună. La amintirile vechi se va adăuga și cea a căsătoriei, despre care vă pot spune că a fost cea mai frumoasă dintre cele la care am fost până acum.

Am vrut să-i dau Alinei un cadou special, care să îi amintească de mine, dar care să îi fie și util, iar după ceva timp de gândire m-am decis la un cufăr. Și pentru că ei îi place marea la fel de mult ca și mie (și Liviu înțelege de ce ea a avut prioritate 😛 ), am adunat șervețele tematice, nisip și scoici și m-am apucat de treabă.

La început cufărul a arătat așa (după ce a fost dat cu grund)

Iar acum arată așa

This slideshow requires JavaScript.

Alina și Liviu, sper să-l folosiți cu drag și să-l umpleți cu amintirile voastre, acum, la începutul unei noi vieți împreună. Casă de piatră, frumoșilor! 🙂

Actions

Information

One response

25 07 2012
Iulia Ionita-Mania

E superb cufarul! Multa fericire si sanatate pentru Alina si Liviu!

Leave a Reply

